مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-01پزشكي

انتشار خانوادگی کرونا در رودسر و رودبار/ دقت در رعایت توصیه ها ضروری است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به انتشار خوشه ای کرونا در میان خانواده های رودسری و رودباری، گفت: دقت در رعایت توصیه ها ضروری است.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با در کل یک خانواده و حتی همسایگان مشاهده می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه برای پیشگیری از قرمز شدن دو شهرستان رودبار و رودسر از مسئولان خواسته شده تا دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی در سطح ادارات و سازمان ها رعایت شود، ادامه داد: شهروندان نیز باید با دقت بیشتری به توصیه ها عمل کنند.

حیدرزاده با بیان اینکه مردم باید با مشاهده اولین علائم سرماخوردگی فوراً به مراکز جامع سلامت پیش بینی شده در بخش های هر دو شهرستان مراجعه کنند، ادامه داد: مهمترین نکته توجه مردم توصیه ها عمل کنند، اضافه کرد: متأسفانه در رودبار مشاهده شد خانواده ای که تحت ایزوله قرار داشتن رعایت نکرده و به بیرون رفت و آمد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه عدم توجه شهروندان می تواند شرایط را سخت تر کند، افزود: اگر این کارها انجام شود شاهد قطع این خوشه ها خواهیم بود.

حیدرزاده با اشاره به اینکه ورود مسافر با توجه به اینکه رودسر و رودبار جز مبادی ورودی استان محسوب می شوند می تواند تنها بخشی از دلیل شیوع بیشتر این بیماری باشد، اظهار کرد: یکی از مسائل ارتباطات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار خانوادگی کرونا در رودسر و رودبار/ دقت در رعایت توصیه ها ضروری است

انتشار خانوادگی کرونا در رودسر و رودبار/ دقت در رعایت توصیه ها ضروری است