مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-01فرهنگي

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ «سرزمین آوارگان» بازهم برگزیده شد


مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2021 به صورت مجازی برگزار شد و برندگان خود را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دقایقی پیش هفتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب به کار خود خاتمه داد و برندگانش را معرفی کرد.

در این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد و همه نامزدها از منزل خود برنامه را دنبال می کردند، کلویی ژائو به عنوان دومین کارگردان زن برگزیده در تاریخ گلدن گلوب نام خود را ثبت کرد.

وی برای سرزمین آوارگان این موفقیت را کسب کرد و این جایزه را هم به فهرست جوایز متعددی که در سال جاری دریافت کرده است افزود.

فهرست کامل برندگان گلدن گلوب 2021 چنین است: بهترین فیلم درام: سرزمین آوارگان بهترین فیلم موزیکال یا کمدی: بورات 2 بهترین کارگردانی: کلویی ژائو برای سرزمین آوارگان بهترین بازیگر مرد درام: چادویک بوزمن برای بلک باتم ما رینی بهترین بازیگر زن درام: آندرا دی برای آمریکا علیه بیلی هالیدی بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی: ساشا بارون کوهن برای بورات 2 بهترین بازیگر زن موزیکال یا کمدی: رزاموند پایک برای خیلی اهمیت می دهم بهترین بازیگر مرد نقش مکمل: دنیل کالویا برای یهودا و مسیح سیاه بهترین بازیگر زن نقش مکمل: حودی فاستر برای موریتانیایی بهترین فیلمنامه:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ «سرزمین آوارگان» بازهم برگزیده شد

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ «سرزمین آوارگان» بازهم برگزیده شد