مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-01اقتصادي

صنایع نخ خمین به روزهای طلایی بازمی گردد؟


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه صنایع نخ خمین به دوران طلایی خود برگردد باید هر چه سریعتر جایگزینی ماشین آلات مدرن با خوراک الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی نظیر پنبه مجهز شود و امید است که در سال آینده خرید ماشین آلات انجام گرفته و کارخانه .

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه صنایع نخ خمین به دوران طلایی خود برگردد باید هر چه سریعتر جایگزینی ماشین آلات مدرن با خوراک الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی نظیر پنبه مجهز شود و امید است که در سال آینده خرید ماشین آلات انجام گرفته و کارخانه به شرایط گذشته و رونق خود بازگردد.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا به قدمت 50 ساله فعالیت صنایع نخ خمین اشاره کرد و افزود: این صنعت بزرگ استان مرکزی در گذشته در دوران طلایی تولید بسر می برد و سهم بالایی در تولید محصول داشت، اما در سال های اخیر به دلیل قدمت بالا و فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات با چالش جدی مواجه شد و نتوانست متناسب با تکنولوژی مدرن متناسب با صنعت نخ دنیا تجهیز شود و به دلیل افت کیفیت تولید نتوانست در بازارهای جهانی با تولیدات مشابه رقابت کند.

وی ادامه داد: از طرفی چون مواد اولیه مورد نیاز کارخانه کاملا وارداتی است و محدودیت های ارزی و مشکلات منابع بانکی و سرمایه در گردش و تحریم ها مانعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نخ خمین به روزهای طلایی بازمی گردد؟

صنایع نخ خمین به روزهای طلایی بازمی گردد؟