مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 03:102021-02-28سياسي

ضرورت اعمال محدودیت های جدی در آستانه نوروز برای مازندران


استاندار مازندران، اعمال شرایط سختگیرانه تر در روزهای پایانی سال و سال نو را پیش تر از این ایام، ضروری دانست و تاکید کرد؛ جرایم خودرویی باید تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد حسین زادگان شب گذشته در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس ، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ساری برگزار شد با بیان اینکه شرایط خاص مازندران در حوزه های مختلف نسبت به سایر استان ها از جمله موضوعاتی است که در مقابله با کرونا باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بازار استان در حوزه خدمات فعال است و گردشگری و ارائه خدمات این بخش سهم عمده ای در این راستا دارد که با محدود کردن آن، فشار زیادی به اقتصاد و معیشت وارد می شود و عملا مدیریت کرونا را سخت می کند.

وی گفت: تراکم جمعیتی مازندران و مقصد گردشگری بودن شرایط این استان را خاص کرده که وزارت بهداشت به درستی این مهم را در مازندران تشخیص داده و اقدامات پیشگیرانه لازم در این استان عملیاتی شده است.

استاندار مازندران افزود: در زمره وقایع استثنایی 100 سال اخیر جهان است که باوجود تحریم های ظالمانه با تدابیر و مدیریت ستاد ملی، وزارت بهداشت و تلاش همه دست اندرکاران موفق شدیم این ویروس منحوس را مدیریت و حساسیت لازم را برای مردم ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اعمال محدودیت های جدی در آستانه نوروز برای مازندران

ضرورت اعمال محدودیت های جدی در آستانه نوروز برای مازندران