مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-28اقتصادي

اتمام تقاطع پروژه جعفریه تا آخر امسال


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم با اشاره به اتمام پروژه جعفریه قم تا اواخر سال جاری گفت: بودجه مصوب ما در سال جاری مبلغ 150 میلیارد تومان بود که این مبلغ را با درخواست افزایش بودجه به 170 میلیارد تومان رساندیم.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم با اشاره به اتمام پروژه جعفریه قم تا اواخر سال جاری گفت: بودجه مصوب ما در سال جاری مبلغ 150 میلیارد تومان بود که این مبلغ را با درخواست افزایش بودجه به 170 میلیارد تومان رساندیم.

سید ابوالفضل امامی میر یک امروز در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: دو کارخانه 220 تن و 160 تن در مجتمع امیرکبیر تشکیل شده که بودجه مصوبه برای تولید آسفالت 200 هزار تن پیش بینی شده بود که تاکنون 230 هزار تن تولید و پخش آسفالت در مجموعه شهرداری و شهرداری قنوات و کهک انجام شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم چالش ها و نوسانات بازار در کارخانه آسفالت را مورد تأکید قرار داده و عنوان کرد: طی جلسات برگزارشده میان تیم فنی با شرکت های دانش بنیان و صنایع دفاع انجام شد معین شد که در برخی اقلام ازجمله پنجه بازوها ، مهندسی های معکوس انجام شود.

وی با اشاره به واردات برخی از محصولات از کشور آلمان عنوان کرد: برای تأمین پنجه بازوها با شرکت داخلی به قیمت 300 میلیون تومان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تقاطع پروژه جعفریه تا آخر امسال

اتمام تقاطع پروژه جعفریه تا آخر امسال