مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:152021-02-28اقتصادي

کم رونقی بی سابقه در نمادهای اصفهانی بورس/ جمع شدن صف فروش «فولاد» در دقیقه 90


اگرچه بازارهای مالی، هفته را با روند نزولی قیمت ها آغاز کردند اما در بازار سرمایه شرایط از دیگر بازارها نزولی تر و سهامداران از هر زمان دیگر ناامیدتر هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بازارهای شهر هفته جاری را با ریزش قیمت ها آغاز کردند، دلار که از هفته گذشته در کانال 25 هزار تومان قرار گرفته در شروع هفته یک پله سقوط را تجربه کرد، آخرین به روزرسانی صرافی ملی قیمت فروش هر دلار را 24 هزار و 800 تومان اعلام کرده است.

در دومین روز هفته روند بازار طلا همچنان با شیب ملایمی نزولی است، امروز قیمت سکه امامی به 11 میلیون و سکه طرح قدیم به 10 میلیون و 750 هزار تومان کاهش یافت، قیمت نیم سکه به 6 میلیون و 350 هزار، ربع سکه 4 میلیون و سکه یک گرمی به 2 میلیون و 300 هزار تومان رسید؛ همچنین هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 78 هزار تومان معامله شد.

در بازار سرمایه شرایط از دیگر بازارها نزولی تر و سهامداران از هر زمان دیگر ناامیدتر هستند، این را می توان از رکوردی که امروز به ثبت رسید متوجه شد، ارزش معاملات خرد امروز با مبلغ 22 هزار میلیارد ریال رکورد کمترین معاملات انجام شده در سال 1399 را به ثبت رساند.

جو منفی حاکم شده از 27 بهمن ماه ریزش شاخص را به طور یکنواخت و ادامه دار تا به امروز در پی داشته است؛ هرچند به لطف تغییر دامنه نوسان شاخص کل در روزهای قرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رونقی بی سابقه در نمادهای اصفهانی بورس/ جمع شدن صف فروش «فولاد» در دقیقه 90

کم رونقی بی سابقه در نمادهای اصفهانی بورس/ جمع شدن صف فروش «فولاد» در دقیقه 90