مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-28سياسي

توزیع 50 هزار اصله نهال رایگان در آذربایجان شرقی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از توزیع 50 هزار اصله نهال رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از توزیع 50 هزار اصله نهال رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی در استان خبر داد.

رحیم مهردادی کجاباد در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با بیان این که درخت کاری و ایجاد فضای سبز در ایران، سنتی دیرین محسوب می شود و از دوران باستان رواج داشته است، گفت: 15 اسفند ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان روز درخت کاری نامگذاری شده و مسئولان کشوری و اقشار مختلف مردم به صورت نمادین و داوطلبانه در مراسم های درختکاری که در عرصه های منابع طبیعی برگزار می شود، اقدام به کاشت نهال می کنند.

وی افزود: سازمان ذی ربط در این روز ضمن بزرگداشت روز درختکاری، اقدام به اشاعه سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی و معرفی اقدامات سازمان و اداره کل می کنند.

وی شعار همه باهم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی را شعار هفته منابع طبیعی در سال 1399 اعلام کرد و گفت: امسال با توجه به این که روز آغاز هفته روز جمعه و تعطیل است، لذا با ابلاغ وزات کشور، روز پنجشنبه 14 اسفند با حضور رییس جمهور محترم و کلیه استانداران سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار اصله نهال رایگان در آذربایجان شرقی

توزیع 50 هزار اصله نهال رایگان در آذربایجان شرقی