مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-28پزشكي

استانداری قزوین: دید و بازدیدهای نوروز مجازی انجام شود


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین با تاکید براینکه کرونا با گونه های مختلف همچنان می تازد، گفت: به مردم توصیه می کنیم دید و بازدیدهای نوروز را به صورت مجازی، تلفنی و پیامکی انجام دهند.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: واقعیت این است که کرونا هر روز رنگ عوض می کند و اگرچه کادر بهداشت و درمان و متخصان امر توفیقاتی را در بحث ساخت واکسن و برخی داروهای موثر به دست آورده اند اما کرونا همچنان می تازد و ما فقط دفاع می کنیم.

وی افزود: برای مقابله با شیوع گونه های جدید کرونا از جمله کرونای انگلیسی، برزیلی، آفریقایی و نیویورکی در ایام نوروز، تنها راه و اثربخش ترین راه پیش روی ما رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

حبیبی تصریح کرد: به مردم توصیه می کنیم که در روزهای منتهی به عید نوروز از حضور در مکان های شلوغ همچون بازار برای خرید جدا خودداری کنند و در ایام تعطیلات نوروز نیز از سفر رفتن و دورهمی های خانوادگی اجتناب کنند .

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: هنوز تصمیمی بر مسدود کردن محورهای مواصلاتی گرفته نشده است اگرچه تردد به استان هایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و ورود به شهرهای نارنجی مشمول جریمه 500 هزار تومانی و شهرهای قرمز مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری قزوین: دید و بازدیدهای نوروز مجازی انجام شود

استانداری قزوین: دید و بازدیدهای نوروز مجازی انجام شود