مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-28سياسي

92 هزار نمونه ژنتیکی از مجرمین اخذ شده است


92 هزار نمونه ژنتیکی از مجرمین اخذ و 20 هزار پروفایل نیز استخراج و در بانک ذخیره شده و بدون شک کامل تر شدن اطلاعات این بانک به تسریع در شناسایی مجرمین کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عباس مسجدی امروز در جلسه شورای مدیران سازمان که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد گفت: پزشکی قانونی از نظر فضا های فیزیکی با مشکلات زیادی مواجه است و کمبود های زیادی در این بخش دارد به نحوی که خدمات پزشکی قانونی در 200 مرکز در ساختمان های استیجاری و امانی و یا در مطب ها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر استان ها با مشکل کمبود فضای فیزیکی مواجه هستند، افزود: های ساختگی عنوان کرد و گفت: کارشناسان پزشکی قانونی با مهارت و دانش کافی قادر به شناسایی تصادفات و موارد خودزنی های ساختگی هستند که از محل تصادفات ساختگی صرفه جویی قابل توجهی برای شرکت های بیمه ای داشته ایم، اما حتی یک ریال از این منابع برای تأمین حداقل ها به سازمان اختصاص داده نشد.

مسجدی با اشاره به موضوع سقط جنین های جنایی در کشور گفت: پزشکی قانونی صدور مجوز های سقط جنین درمانی را مطابق با مر قانون و دقیقا بر اساس دستورالعمل های موجود انجام می دهد و بحث سقط های جنایی به این سازمان مربوط نیست، اما در جلسه ای که با محوریت دادستانی برای بررسی سقط های جنایی برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 هزار نمونه ژنتیکی از مجرمین اخذ شده است

92 هزار نمونه ژنتیکی از مجرمین اخذ شده است