مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-28سياسي

اجرای طرح شکرانه سلامت در همدان


همدان_معاون مشارکت های مردمی بهزیستی همدان از اجرای طرح شکرانه سلامت در دفتر این معاونت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدالله فارسی با بیان اینکه فعالیت معاونت مشارکت مردمی بر اساس تحقق اهداف بهزیستی و ارائه خدمات مطلوب به افراد معلول و آسیب پذیر جامعه است، اظهار داشت: فعالیت های این معاونت در سه بخش جلب و جذب مشارکت های مردمی، مسکن، اشتغال و صدور مجوز مراکز غیر دولتی است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی همدان ادامه داد: دفتر جلب و جذب مشارکت های مردمی چند شرح وظیفه دارد که شامل بیمه عمر برای کودکان بی سرپرست از سوی خیّران، جمع آوری زکات فطره، ترویج و اشاعه فرهنگ وقف در آحاد جامعه و پیگیری املاک وقفی یا صلحی و برگزاری ضیافت های خاص مانند ضیافت مهر و گلریزان برای افراد زیرپوشش است.

فارسی، جلب و جذب خدمات داوطلبان اعم از دانشجویان، پزشکان و مشاغل آزاد و اجرای طرح حامی کودکان که در آن خیّران مستقیم به حساب کودکان بی سرپرست پول واریز می کنند را از دیگر وظایف دفتر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان برشمرد.

وی افزود: معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی به عنوان حلقه واسط خیرین و نیکوکاران با توجه به حفظ عزت نفس و حرمت محرومان نیّات خیر مردم را در راستای مساعدت به جامعه هدف عملی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شکرانه سلامت در همدان

اجرای طرح شکرانه سلامت در همدان