مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-28سياسي

مصوبات کانکس های خرمشهر بدون اطلاع اعضای شورا باطل شد


بر اساس نامه ای از فرمانداری، مصوبات کارگروه ساماندهی کانکس ها ملغی اعلام شده، در حالی که اعضای شورا بی اطلاع هستند و فرمانداری هم متقاضی معرفی کرده است.

- خرمشهر- عضو شورای شهر خرمشهر گفت: بر اساس نامه ای از فرمانداری، مصوبات کارگروه ساماندهی کانکس ها ملغی اعلام شده، در حالی که اعضای شورا بی اطلاع هستند و فرمانداری هم متقاضی معرفی کرده است.

میلاد پورحمزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهردار خرمشهر مدعی است که فرماندار این شهرستان نامه ای را برای ندادن مجوز اخذ کیوسک صادر کرده است و این در حالی است که از سوی فرمانداری خرمشهر معرفی نامه هایی برای اخذ مجوز کیوسک در سطح شهر برای چند زن و مرد مستحق به شهرداری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بنا به شنیده ها در متن نامه قید شده است که مصوبات کارگروه کانکس ها وجاهت قانونی ندارد، افزود: این مطلب در حالی مطرح می شود که مصوبات کارگروه همچون مصوبه شوراست.

وی ادامه داد: همچنین گفته می شود ربیعی فر، رییس شورای شهر خرمشهر نامه ای را مبنی بر اجرایی نبودن مصوبات کارگروه به شهرداری داده است و با وجود اینکه این امر باید در صحن علنی شورای شهر مطرح و مصوب شود که این مصوبه قابلیت اجرایی دارد یا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کانکس های خرمشهر بدون اطلاع اعضای شورا باطل شد

مصوبات کانکس های خرمشهر بدون اطلاع اعضای شورا باطل شد