مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-28سياسي

امور پرورشی در شبکه شاد پیگیری شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: باید با استفاده از فرصت فضای مجازی و به ویژه شبکه شاد، جوانان و نوجوانان را در مسیر دین، مذهب و ارزش های والای انسانی سوق داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در ویژه برنامه تجلیل از مربیان پرورشی که به مناسبت هشتم اسفند، روز امور تربیتی در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد، با تبریک هفته امور تربیتی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، امور تربیتی را یادگار گران بهای دو معلم شهید رجایی و باهنر عنوان کرد.

او افزود: با وجود آنکه این دو شهید بزرگوار در رأس سکان مدیریت اجرایی کشور قرار گرفتند؛ اما روحیه و معلمی و فرهنگی خود را هیچ گاه فراموش نکردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: شهید رجایی همواره این جمله را عنوان می کرد که من نخست وزیر شدم برای اینکه بتوانم به آموزش و پرورش کمک کنند.

خجسته پور گفت: شهید رجایی هم در دوران نخست وزیری و هم در دوران کوتاه ریاست جمهوری با همراهی و همکاری شهید باهنر یادگارهای فراوان و خوبی را بر جای گذاشت.

او با ذکر اینکه تأسیس امور تربیتی برگرفته از این آیه قرآن کریم است، گفت: از آنجا که تزکیه و پرورش مقدم بر تعلیم است، شهیدان رجایی و باهنر احساس کردند که در آن شرایط خاص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور پرورشی در شبکه شاد پیگیری شود

امور پرورشی در شبکه شاد پیگیری شود