مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-28سياسي

مصوبه مجلس برای تجهیز مدارس مناطق محروم روستایی و عشایری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعتباراتی را جهت استانداردسازی سامانه گرمایشی صدهزار کلاس درس مدارس با اولویت مناطق محروم روستایی و عشایری تخصیص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز و در جریان رسیدگی به بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با چند بند از تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

بر اساس بند ه تبصره یک ماده واحده لایحه مذکور، سهم بند (ب) ماده (65) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 4 /12 /1393با اصلاحات و الحاقات بعدی، از بیست درصد (20%) به پنجاه درصد (50%) افزایش یافته و صرفاً برای تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی یکصدهزار کلاس درس مدارس از طریق سازمان نوسازی، توسعه تجهیز مدارس کشور با اولویت مناطق محروم روستایی و عشایری اختصاص می یابد.

سهم افزایش یافته از محل کاهش سهم بند (الف) ماده فوق الذکر است.

در بند و تبصره یک ماده واحده لایحه مذکور آمده است: وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه موظف است در سال 1400 فروش میعانات گازی به شرکت های داخلی پتروشیمی را به صورت اعتبار اسنادی داخلی انجام دهد.

براساس بند ز تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه، وزارت نفت مکلف است ظرف مدت دوماه پس از ابلاغ این قانون، الگوی مصرف گاز خانگی برای اقلیم های مختلف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مجلس برای تجهیز مدارس مناطق محروم روستایی و عشایری

مصوبه مجلس برای تجهیز مدارس مناطق محروم روستایی و عشایری