مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-28اقتصادي

زنجان استان موفق در شاخص های اقتصادی


زنجان در زمینه شاخص های اقتصادی جزو استان های موفق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: استان زنجان جزو استان هایی است که در سه شاخص مهم استانی موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات ستاد تسهیل در سطح استان باعث می شود تا موانع واحدهای تولیدی رفع شود، اضافه کرد: برگزاری این جلسه باعث شده شاهد توسعه واحدهای تولیدی باشیم.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال هفت واحد تولیدی در زنجان افتتاح شده که از این تعداد پنج مورد آن با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور به بهره برداری رسید.

حقیقی با اشاره به اینکه در جلسه ستاد تسهیل به بررسی موانع برخی واحدهای تولیدی پرداخته می شود تا شاهد بازگشت آن ها به چرخه اقتصادی باشیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی به چرخه اقتصاد بازگشتند و واحدهایی که مشکلات شان حل و مرتفع شده و همچنین واحدهای که افتتاح شده در سطح استان، باعث شده تا شاهد حل مشکلات در سطح ملی باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت فولادکاران زنجان 75 درصد نیاز کشور و طرح توسعه نخ تایر زنجان نیازهای کشور را رفع کرده است، بیان کرد: در واحدهای تولیدی که افتتاح شده و یا رفع موانع شدند، فرصت شغلی برای جوانان ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان استان موفق در شاخص های اقتصادی

زنجان استان موفق در شاخص های اقتصادی