مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-28سياسي

کینه و عداوت غرب


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محدثه بهرامی؛ بالاخره همان طور که پیش بینی شده بود غربی ها (امریکا و اروپا) حاضر به انجام تعهدات برجامی و لغو بالمره تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران نشده و ایران طبق بند 36 برجام و بر اساس ماده 6 قانون اقدام راهبردی .

- بازگشت یا عدم بازگشت امریکا به برجام هیچ اولویت و جایگاهی در راهبرد پسابرجامی ایران نداشته و ایران باید طبق برجام رفع فوری همه تحریم ها همراه با راستی آزمایی و در گام بعدی جبران خسارات وارده به ایران در عدم اجرای تعهدات برجامی را مطالبه کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محدثه بهرامی؛ بالاخره همان طور که پیش بینی شده بود غربی ها (امریکا و اروپا) حاضر به انجام تعهدات برجامی و لغو بالمره تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران نشده و ایران طبق بند 36 برجام و بر اساس ماده 6 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران از فردا پنجم اسفند ماه 99 به عنوان گام اول به صورت رسمی از پروتکل الحاقی (که به طور داوطلبانه اجرا می کرد) خارج شده و نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف می کند.

متن قانون مذکور صرفاً بر انجام اقدامات راهبردی برای استیفا و صیانت از حقوق ملت ایران و لغو همه تحریم های مصرح در برجام به عنوان تکالیف بر زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه و عداوت غرب

کینه و عداوت غرب