مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-28پزشكي

راهکار محققان برای کاهش تماس کادر درمان با بیماران


یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت ربات های پزشکی را عرضه کردند که قادر به پایش علایم حیاتی بیماران است، ضمن آنکه در شرایط کرونا تماس مستقیم پزشک به بیمار را کاهش می دهد.

- یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت ربات های پزشکی را عرضه کردند که قادر به پایش علایم حیاتی بیماران است، ضمن آنکه در شرایط کرونا تماس مستقیم پزشک به بیمار را کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قره خانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تامین نیازهای فناورانه در حوزه کنترل و رباتیک با فناوری بومی و تولیدات ایران ساخت را از محورهای اصلی فعالیت این شرکت دانست و گفت: در این شرکت فناور، ضمن بومی سازی تجهیزات حوزه های الکترونیک و چاپی، ربات های پزشکی در نسل های گوناگون عرضه شده است که در ارائه خدمات بهتر به بیماران و حفظ سلامت کادر درمان نقش آفرینی می کند.

وی با بیان این که ربات پزشکی ایران ساخت ارائه راه کارهای نوآورانه در ارائه خدمت به بیماران را دنبال می کند، ادامه داد: ربات پزشکی ایران ساخت، برای ارائه خدمت به حوزه درمان به ویژه در دوران کرونا نقشی اثربخش ایفا کرده است، به طوری که با کاهش تماس ها و حضور کادر درمانی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های واگیر، عملکردی قابل قبول را در محیط های بیمارستانی یا سیر محیط هایی که امکان حضور نیروی انسانی ممکن نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار محققان برای کاهش تماس کادر درمان با بیماران

راهکار محققان برای کاهش تماس کادر درمان با بیماران