مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-28حوادث

سرقت میلیاردی مدیر فروش از حساب کارخانه


فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری متهم حرفه ای و اعتراف وی به 34 میلیارد ریال سرقت از طریق جعل فاکتور های فروش و برداشت غیرمجاز از یک کارخانه در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: در پی شکایت فردی در گنبدکاووس مبنی بر سرقت میلیاردی از کارخانه وی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی پلیس در این راستا آغاز شد که پس از بررسی های گسترده مشخص شد فرد یا افرادی با دستکاری فاکتورهای خرید و فروش و همچنین صدور فاکتورهای جعلی، مبالغ هنگفتی را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، ماموران موفق شدند متهم حرفه ای را که به عنوان مدیر فروش در این کارخانه مشغول فعالیت بود، شناسایی کنند.

فاضل دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع ذیصلاح، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات موجود اقرار کرد که با سوء استفاده از اعتماد صاحب کارخانه، فاکتورهای خریدو و فروش را دستکاری و اجناس مازاد را در بازار به فروش می رسانده که از این طریق مبلغ 34 میلیارد ریال وجه نقد بدست آورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی مدیر فروش از حساب کارخانه

سرقت میلیاردی مدیر فروش از حساب کارخانه