مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-28اقتصادي

ادامه التهاب مرغ در گیلان/هنوز عده ای گوشت مرغ به دندان نکشیده اند


بازار مرغ در گیلان علیرغم وعده وعیدهای ستاد تنظیم بازار گیلان همچنان با التهاب روبرو است و بسیاری از مردم در تهیه این قلم از کالای اساسی خود با دشواری مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کمبود مرغ سرد و گرم در بازار گیلان در حالی رقم می خورد که این استان به زعم مسؤولان و توان اسمی مرغداری ها، قادر است علاوه بر نیاز داخل استان، بخش عمده ای از نیاز استان هایی پرمصرفی نظیر تهران را نیز تأمین کند.

مردم شهر رشت که عمده مصرف کننده مرغ در گیلان هستند در گفت وگو با خبرنگاران سطح شهر به شدت از مدیریت تولید و عرضه مرغ نگران اند و گفت وگوها که ادامه دار می شود، ابراز گله مندی آن ها بسیار عمیق می شود.

شهروندان مدعی هستند که در طول چندین روز در ساعات مختلف به مراکز عرضه مرغ در سطح شهر و آن هم در چندین فروشگاه مراجعه می کنند اما ظاهراً بوی مرغ نیز به مشامشان نمی خورد.

عده ای دیگر از شهروندان نیز به خبرنگار فارس گفته اند مرغ فروشان می گویند تا ساعت 9 صبح مرغ دولتی تمام می شود؛ اگر مرغ می خواهید قبل از 9 مراجعه کنید شهروندان می گویند حضور در این ساعات که به نظر نمی رسد در صورت مراجعه نیز مرغی در کار نباشد برایشان بسیار سخت و نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه التهاب مرغ در گیلان/هنوز عده ای گوشت مرغ به دندان نکشیده اند

ادامه التهاب مرغ در گیلان/هنوز عده ای گوشت مرغ به دندان نکشیده اند