مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-28سياسي

دیوان محاسبات درجلوگیری از تخلفات سهوی مدیران ادارت نقش مهمی دارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نقش مشاوره ای دیوان محاسبات به جای مچ گیری می تواند در بهبود روند عملکرد و جلوگیری از تخلفات سهوی مدیران ادارات موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در دیدار با علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور و معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی افزود: یکی از وظایف اصلی دیوان محاسبات در کشور اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم در شفاف سازی و جلوگیری از بروز تخلفات و فساد در ادارات دولتی، نهادها و سازمان هاست که امید است با رویکرد جدید این مهم به دست آید.

دادستان دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه مهم ترین وظیفه این نهاد نظارت کامل و دقیق بر عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی است، گفت: این نهاد در کشف تخلفات مالی دستگاه های دولتی و اجرایی کم کاری کرده و عقب مانده، این عقب ماندگی باعث شده است مردم از تخلفات موجود ناراضی شوند و اعتماد خود را به دیوان محاسبات از دست بدهند.

علی کامیار با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت این نهاد، جلب اعتماد مردم به دیوان محاسبات است، گفت: استفاده از فناوری های به روز در بحث رسیدگی و نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه های اجرایی و همکاری با مردم در کشف تخلفات، از مهمترین برنامه های این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات درجلوگیری از تخلفات سهوی مدیران ادارت نقش مهمی دارد

دیوان محاسبات درجلوگیری از تخلفات سهوی مدیران ادارت نقش مهمی دارد