مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-28سياسي

دریادار خانزادی:گام دوم انقلاب، گام تمدن سازی است


 فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه 01 نیروی زمینی ارتش ضمن دیدار با جوانان و نخبگان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی این مرکز گفت: - هوش و ذکاوت جوانان، دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی هر ناممکنی را ممکن می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی قادر است از هر امکان و ظرفیتی، توانایی هایی نو و ارزشمند بیافریند و هر ناممکنی را ممکن سازد.

وی افزود: تجهیزات بروز و فناوری های جدید در نیروی دریایی راهبردی ارتش مرهون تلاش شبانه روزی نخبگان، دانشمندان، مهندسان و صنعتگرانی است که در مجموعه نداجا، وزارت دفاع و سایر مراکز علمی، صنعتی و دانشگاهی ایران عزیز تلاش می کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص مسئله دریانوردی و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در کانون ظرفیت های بسیار بزرگی قرار گرفته است که برای هر قدرتی که در این جغرافیا قرار بگیرد اقتدار آفرین است.

وی تصریح کرد: ظرفیت های عظیم گذرگاهی، انرژی، دسترسی به دریاهای ارزشمندی که در این منطقه وجود دارد نشان می دهد ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت آفرین جهان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی:گام دوم انقلاب، گام تمدن سازی است

دریادار خانزادی:گام دوم انقلاب، گام تمدن سازی است