مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-28سياسي

زنجان پذیرش مسافر نوروزی ندارد/ شهرداری ها حق دایر کردن چادر ندارند


معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال پذیرش مسافر نوروزی را نخواهیم داشت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان با بیان اینکه نگاه و نظر ستاد و کمیته های اجرایی و نظارت، نگاه یکسان و همانند است، اظهار داشت: قانون، وحدت رویه بوده و رعایت آن به تمام مسؤولان، داوطلبان و طرفداران آن ها تاکید شده است.

مرادی نافچی خاطرنشان کرد: تبلیغات داوطلبان، زمان مشخصی داشته و هرگونه تبلیغات خارج از آن زمان، قانونی نبوده و رسمیت ندارد.

وی افزود: به تمام مدیران در سطح استان اعلام شده که استفاده از اموال عمومی به هر مقدار، له یا علیه داوطلیان، ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه رویکرد ما انتخابات سالم قانونی و مشارکت حداکثری در فضای رقابتی خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم هم مفاد قانون اجرایی شود و هم مشارکت حداکثری مورد توجه بوده و شعار محوری رسانه از جمله رسانه مکتوب و مجازی باشد.

وی با بیان اینکه هر داوطلب برای شرکت در انتخابات باید عدم سوء پیشینه داشته باشد، و گرنه از حضور وی جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: فرآیند ثبت نام این است که اپلیکیشن پیش بینی شده مدارک خود را ارائه دهند و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان پذیرش مسافر نوروزی ندارد/ شهرداری ها حق دایر کردن چادر ندارند

زنجان پذیرش مسافر نوروزی ندارد/ شهرداری ها حق دایر کردن چادر ندارند