مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-28اقتصادي

توزیع روزانه 4 تن مرغ دولتی در فردیس/روغن در بازار کم است


رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: روزانه 4 تن مرغ گرم با قیمت دولتی 20 هزار و 400 تومان برای مصرف کننده در 6 بازار میوه و تره بار شهرداری در سطح شهرستان فردیس توزیع می شود.

- سید علی افتخاری، رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه اقلام پرمصرف و مورد نیاز در سبد معیشت خانوارها با قیمت تنظیم بازار در سطح شهرستان عرضه می شود، گفت: طی چهار روز گذشته روزانه 4 تن مرغ در بازار میادین شهرداری ها در سطح شهرستان در حال توزیع است و این روند ادامه دارد خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توزیع روزانه 4 تن گوشت مرغ می تواند پاسخگوی نیاز جمعیت 600 هزار نفری فردیس باشد؟ یادآور شد: اقلام تنظیم بازار فقط به منظور رسیدن بازار آن محصول به قیمت تعادلی و کاهش تب و تاب بازار عرضه می شود و برای اشباع بازار نیست.

اگرچه 4 تن مرغ، حجم اندکی نیست؛ اما با پیگیری های انجام شده، سهمیه شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

ازدحام در صف مرغ طبیعی است؛ با پر شدن یخچال ها تب بازار مرغ فروکش می کند این مقام مسؤول در خصوص ازدحام مردم در صف های طولانی مرغ در سطح شهرستان، اظهار کرد: تجربه نشان داده که در روزهای اول توزیع اقلام تنظیم بازاری، ازدحام مردم وجود دارد که به میزان نیاز آنها مرتبط نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 4 تن مرغ دولتی در فردیس/روغن در بازار کم است

توزیع روزانه 4 تن مرغ دولتی در فردیس/روغن در بازار کم است