مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-28اقتصادي

مهلت جذب اسناد خرانه توسط دستگاه های اجرایی کرمان تمدید شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تمدید مهلت جذب اسناد خرانه توسط دستگاه های اجرایی استان تا پایان اردیبهشت 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جعفر رودری با اشاره به کسری اعتبارات هزینه ای در اکثر دستگاه های اجرایی استان به واسطه اعمال افزایش 50 درصدی امتیازات فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: این مهم حداکثر تا 15 روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی به استان را یک هزار و 876 میلیارد تومان و با 46.

4 درصد (معادل 870 میلیارد تومان) تخصیص اعلام کرد و افزود 345 میلیارد تومان از این اعتبارات به صورت نقد (بر اساس آخرین گزارش) و مابقی در قالب اسناد خزانه (377 میلیارد تومان استانی و مابقی ملی) است که در مجموع به طور متوسط 45 درصد این اعتبارات تا کنون جذب شده است دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان عملکرد دستگاه های اجرایی استان در یک ماه گذشته در جذب اعتبارات اسناد خزانه را قابل قبول دانست و با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید مدت زمان جذب اعتبارات (پایان فروردین ماه 1400 اعتبارات هزینه ای و همچنین پایان تیرماه 1400 اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای) از دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت جذب اسناد خرانه توسط دستگاه های اجرایی کرمان تمدید شد

مهلت جذب اسناد خرانه توسط دستگاه های اجرایی کرمان تمدید شد