مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28سياسي

روایت رییس دفتر رهبر انقلاب از غارت آثار فرهنگی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح همزمان موزه ایران و مجتمع فرهنگی موزه ای سردار آسمانی با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) و فرعون اظهار داشت: - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به غارت آثار زیاد فرهنگی از ایران گفت: بنای عربستان نابودی آثار اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح همزمان موزه ایران و مجتمع فرهنگی موزه ای سردار آسمانی با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) و فرعون اظهار داشت: وقتی حضرت موسی (ع) عصای خود را به دریا زد، جاده ای در میان دریا ایجاد شد و فرعون به دنبال آن ها راه افتاد، ولی وقتی به وسط آب رسید این جاده بهم پیوست و او غرق شد.

فرعون گفت خدایا من به خدای موسی ایمان آوردم، اما به او خطاب شد که الان جنازه تو را نجات می دهم تا برای آیندگان نشانه ای باشد تا ببینند سرنوشت خدای قلابی و فرعون به کجا رسید.

با اشاره به غارت اموال فرهنگی کشور ها توسط استکبار جهانی گفت: در این زمینه کشور های مستکبر جهان سرمایه های کشور های دیگر را غارت کرده و به سرقت بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس دفتر رهبر انقلاب از غارت آثار فرهنگی ایران

روایت رییس دفتر رهبر انقلاب از غارت آثار فرهنگی ایران