مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-28فرهنگي

تمهیدات جدید برای حمایت از منتخبان جشنواره پایان نامه سال


چکیده پایان نامه های برگزیده و شایسته تقدیر در نوزدهمین دوره جشنواره ملی پایان نامه سال در پایگاه های علمی معتبر نمایه می شود و آثار برگزیده نیز در فرآیند چاپ در قالب کتاب قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، حامد علی اکبرزاده، دبیر نوزدهمین دوره جشنواره ملی پایان نامه سال گفت: امسال تغییراتی در ساختار جشنواره داشتیم و این دوره با تأکید بیشتر بر نیازهای کشور و کاربردی بودن آثار شرکت کنندگان برگزار می شود.

با توجه به شرایط حاکم در دانشگاه ها و تغییرات در ساختار جشنواره، تصور این بود که امسال با کاهش آثار دریافتی مواجه می شویم اما خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته است.

او افزود: با گذشت یک ماه از اعلام فراخوان، بیش از 200 پایان نامه دریافت کرده ایم که از این میان، بیشترین تعداد در گروه علوم انسانی به ویژه علوم انسانی اسلامی است.

سرپرست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی بیان کرد: امسال مذاکراتی برای نمایه شدن چکیده پایان نامه های برگزیده و شایسته تقدیر در برخی پایگاه های معتبر نمایه سازی علمی داشتیم و قرار است چکیده آثار برتر در این پایگاه ها نمایه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات جدید برای حمایت از منتخبان جشنواره پایان نامه سال

تمهیدات جدید برای حمایت از منتخبان جشنواره پایان نامه سال