مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28فرهنگي

برگزاری 109 کارگاه مجازی از زمان شیوع کرونا در ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از نونوار شدن مراکز کانون در شهرستان های ایوان و ایلام خبر داد و گفت: در ایام شیوع کرونا با 109 کارگاه مجازی چراغ برنامه های کانون را روشن مانده است.

- مهدی جمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این کانون با ایمان به بازگشت فعالیت های حضوری درحال تعمیروتجهیز مراکز و سالن های آمفی تئاتر است و اخیرا سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی،هنری شهرستان ایوان تجهیز شده است.

وی گفت: امسال بیش از811 میلیون ریال برای تعمیر، تجهیزات سیستم سرمایشی ، برق کشی، تجهیزات بهداشتی و شیر آلات و سالن در مرکز ایوان هزینه شده است که از این مقدار780 میلیون ریال در تجهیز سالن آمفی تئاتر این مرکز هزینه شده است.

جمالی از تجهیز مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون در شهر ایلام عنوان قدیمی ترین مرکز کانون استان در پارک شهدای ایلام خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با گاز کشی کامل و تبدیل بخاری های نفتی به گازی، تجهیز سیستم خنک کننده، تعمیرات سفید کاری و رنگ کاری و نقاشی،تعویض قفسه های کتاب کودک ونوجوان،نصب شیرالات و تجهیز آشپزخانه و تعویض کابینت آن، وفضاسازی محوطه بیرونی و تعویض قفسه های کتاب و سیستم گرمایی و سیستم روشنایی، تعویض تزیینات، و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 109 کارگاه مجازی از زمان شیوع کرونا در ایلام

برگزاری 109 کارگاه مجازی از زمان شیوع کرونا در ایلام