مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-28دانش

انتظار وزارت علوم از پژوهشگاه ها


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در پژوهشگاه ها، اعضای هیئت علمی باید بر روی انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری تمرکز کنند.

- معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در پژوهشگاه ها، اعضای هیئت علمی باید بر روی انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری تمرکز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامحسین رحیمی روز گذشته (شنبه، 9 اسفند) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی تجهیزات و دستاوردهای فناورانه، ساختمان سبز، کتابخانه و مرکز اسناد علمی و تعدادی از آزمایشگاه های پژوهشگاه مواد و انرژی در سالن شهید بیات این پژوهشگاه، ضمن شرکت در نشست هیئت رییسه به طور مجازی به ایراد سخنرانی با اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه پرداخت.

وی در این سخنرانی اظهار کرد: در حال حاضر ما از نهادهای علمی کشور، ارائه آموزش مناسب به دانشجویان و تربیت دانش آموختگان، انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری را به عنوان سه موضوع مهم، انتظار داریم.

وی افزود: در دانشگاه ها اعضای هیئت علمی به هر سه موضوع می پردازند ولی در پژوهشگاه ها، اعضای هیئت علمی می بایست روی دو مورد آخر یعنی انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری تمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار وزارت علوم از پژوهشگاه ها

انتظار وزارت علوم از پژوهشگاه ها