مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28ورزشي

کلوپ ها و باشگاه های غواصی ساماندهی می شوند


رسیدگی به وضعیت کلوپ ها و باشگاه های غواصی و ساماندهی آنها از طریق صدور «پروانه فنی» توسط فدراسیون نجات غریق و غواصی یکی از برنامه های مصوب در کمیته غواصی است.

- رسیدگی به وضعیت کلوپ ها و باشگاه های غواصی و ساماندهی آنها از طریق صدور پروانه فنی توسط فدراسیون نجات غریق و غواصی یکی از برنامه های مصوب در کمیته غواصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، امیر حسین فروغ سرپرست کمیته غواصی با تاکید بر اهمیت فعالیت کلوپ ها و باشگاه های غواصی در کشور گفت: تا پیش از این فدراسیون به دلیل چگونگی آغاز به کار این کلوپ ها و باشگاه ها، نظارت مستقیم و قابل توجهی بر روی فعالیت آنها نداشت، بنابراین رسیدگی به وضعیت کلوپ ها و باشگاه های غواصی به گونه ای که شرایط برای نظارت لازم مهیا شود، یکی از اولویت های کمیته غواصی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کلوپ ها و باشگاه های غواصی معمولا در مناطق آزاد مانند جزیره کیش و قشم تشکیل و آغاز به کار می کنند.

تا به امروز روال آغاز به کار این کلوپ ها و باشگاه ها اینگونه بوده که مجوز لازم برای فعالیت را از سازمان گردشگری مناطق آزاد دریافت می کردند.

در واقع فدراسیون نجات غریق و غواصی در این زمینه هیچ ورود و دخالتی نداشت و به همین دلیل نظارتی هم نمی توانست بر فعالیت آن ها داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوپ ها و باشگاه های غواصی ساماندهی می شوند

کلوپ ها و باشگاه های غواصی ساماندهی می شوند