مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-28فرهنگي

عمو پورنگ به عید نوروز 1400 می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش برنامه بچه محل مسلم آقاجانزاده و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در شبکه دو به پایان رسید و حالا خبر از ساخت کار نمایشی جدیدی به نویسندگی و کارگردانی برادران درویشعلی پور به گوش می رسد که همچون سال گذشته .

- مسلم آقاجانزاده از ساخت و پخش کار نمایشی جدید و خاصی که فیلمبرداری اش از 25 اسفندماه آغاز می شود، خبر داد که عید نوروز و رمضان 1400 روی آنتن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش برنامه بچه محل مسلم آقاجانزاده و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در شبکه دو به پایان رسید و حالا خبر از ساخت کار نمایشی جدیدی به نویسندگی و کارگردانی برادران درویشعلی پور به گوش می رسد که همچون سال گذشته تنورِ کنداکتور تلویزیون را گرم نگه می دارند.

به تعبیر آقاجانزاده این کار نمایشی خاص و متفاوت از کارهای گذشته این گروه است و از 25 اسفندماه با آماده شدن دکور و لباس و گریم فیلمبرداری اش را در تهران آغاز خواهد کرد.

او همچنین به خبرنگار تسنیم گفت: این روزها شهرام خلج از گریمورها و چهره پردازان خوب سینما و تلویزیون، مشغول چهره پردازی شخصیت های این کار نمایشی است که 12 شخصیت اصلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمو پورنگ به عید نوروز 1400 می رسد

عمو پورنگ به عید نوروز 1400 می رسد