مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 02:152021-02-27پزشكي

مطالبه های جدی در کرونا ویروس انگلیسی مطرح است


مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس بسیج اساتید استان اصفهان گفت:مسؤولان می گویند که این ویروس بسیار مسری تر و آسیب زننده تر است، - حمیدرضا خدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورود ویروس  ناکارآمد کنند، کرونای انگلیسی و غیر از آن هم اندک اندک مدافعان سلامت ما را خسته می کند و از پای در می آورد، اینها قابل مذاکره و معامله نیستند.

مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس بسیج اساتید استان اصفهان گفت: می دانیم که کرونا سلول های ایمنی بدن را استثمار می کند، اکنون که ذات انگلیسی را هم به خود گرفته است، این خصلت در آن صد چندان شده است؛ مسؤولان خود می گویند که این ویروس بسیار مسری تر و آسیب زننده تر است، پس مطالبه های جدی در مورد آن مطرح است.

وی با تأکید بر درس گرفتن از برجام بیان کرد: برجام نشان داد که غربی ها غیر قابل اعتماد هستند، حتی اگر در مذاکرات لبخند بزنند، که مؤمن هم از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شود، کرونایی که اکنون پسوند انگلیسی دارد، همان روش سرایت قبلی را دارد.

خدایی ادامه داد: مسئولان نوروز در پیش است، از تجارب خود استفاده کنید، چرخش کرونا را در کشور قطع کنید، از هم اکنون به دنبال تبصره و بندی برای مسافرت ها نباشید، اساساً تبصره ای نیاز نیست، تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه های جدی در کرونا ویروس انگلیسی مطرح است

مطالبه های جدی در کرونا ویروس انگلیسی مطرح است