مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 22:452021-02-27سياسي

ایجاد 320 مراکز نیکوکاری برای مددجویان کمیته امداد مازندران


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: 320 مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این یعنی برای هر 10 هزار خانوار یک مرکز نیکوکاری ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار کرد: در شهرها و روستاهای استان شبکه های نیکوکاری عمومی در بخش مشارکت و هم شبکه های نیکوکاری تخصصی در تمام حوزه ها مانند فرهنگی، جهیزیه، خودکفایی و غیره راه اندازی شد.

وی افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری سبب تسهیل در امور خدمت رسانی بهتر به نیازمندان شده که منوط به مشارکت خیران در این مقوله بوده و در واقع مراکز نیکوکاری کمک مردم به مردم است.

عالیشاه با اشاره به طرح های مختلف کمیته امداد تصریح کرد: چند طرح برای افزایش سرانه کمک به خانواده های نیازمند وجود دارد، مددجویان یک نفره 73 هزار تومان، دو نفره 83 هزار تومان، سه نفره 98 هزار تومان، چهار نفره 113 هزار تومان، پنج نفره و پنج نفره به بالا با کمک دولت 560 هزار تومان مستمری دریافت می کنند.

*ضرورت افزایش سرانه پرداختی به مددجویان  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران یادآور شد: 2 هزار و 800 نفر از ایتام و 8 هزار فرزند طرح محسنین داریم که ایتام تحت حمایت با 32 هزار حامی، سرانه ای که به حساب آن ها واریز می شود 300 هزار تومان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 320 مراکز نیکوکاری برای مددجویان کمیته امداد مازندران

ایجاد 320 مراکز نیکوکاری برای مددجویان کمیته امداد مازندران