مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-27ورزشي

رقابت فرنگی کار المپیکی قم در جام بین المللی اوکراین


فرنگی کار المپیکی کشتی استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران راهی رقابت های بین المللی این رشته در کشور اوکراین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان زیر نظر محمد بنا و دیگر اعضای کادر فنی خود آماده حضور در رقابت های آسیایی و المپیک می شود، یکی از بهترین های چند سال اخیر کشتی فرنگی قم یعنی علیرضا نجاتی نیز در این تیم عضویت دارد و راهی اوکراین شد.

این کشتی گیر که تابستان سال 1398 توانست در مسابقات 2019 قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان روی سکوی سوم وزن 60 کیلوگرم ایستاده و علاوه بر رتبه سوم و نشان برنز دنیا، سهمیه بازی های المپیک توکیو را برای کشتی فرنگی ایران به ارمغان بیاورد، اکنون یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در المپیک آینده محسوب می شود.

نجاتی که در اوج آمادگی قرار دارد با تشخیص محمد بنا سرمربی تیم ملی یکی از مسافران به کشور اوکراین شد تا در جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین به میدان برود، در حالی که تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در این جام اعزام شده اند و نجاتی در وزن 60 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

این مسابقات به میزبانی شهر کی یف به مدت دو روز برگزار می شود و تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم با حریفان خود سرشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت فرنگی کار المپیکی قم در جام بین المللی اوکراین

رقابت فرنگی کار المپیکی قم در جام بین المللی اوکراین