مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:002021-02-27سياسي

نظارت عمومی در جامعه نیازمند تقویت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظارت عمومی در جامعه به عنوان اصلی ترین پایه امر به معروف و نهی از منکر باید تقویت و توسعه پیدا کند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظارت عمومی در جامعه به عنوان اصلی ترین پایه امر به معروف و نهی از منکر باید تقویت و توسعه پیدا کند.

آیت الله سید حسن عاملی روز شنبه 9 اسفندماه در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: در سطح وسیع باید نظارت ها و فرهنگسازی عمومی در پیشگیری از وقوع منکرات و تقویت معروف ها در جامعه مورد دقت نظر قرار گیرد تا صیانت عمومی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: شایسته است همه باید با احساس مسئولیت جمعی به سمتی حرکت کنیم تا بهترین و شایسته ترین کارها در جامعه پا گرفته و در نقطه مقابل امور ناشایست مذموم شمرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تا زمانی که احساس مسئولیتی در جامعه به وجود نیاید انحراف ، تخطی از قانون و همچنین بزه مشاهده می شود و این امر در حقیقت ضایع شدن حقوق مردم و آحاد جامعه است.

عاملی افزود: در هر حوزه ای که مردم با شایستگی ورود پیدا کنند، ساماندهی و شایستگی ها در آن عرصه نمود پیدا می کند و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز بدون احساس مسئولیت مردم و ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت عمومی در جامعه نیازمند تقویت است

نظارت عمومی در جامعه نیازمند تقویت است