مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-27پزشكي

بعد از تزریق واکسن روسی کرونا چه علائمی به سراغ شما می آید؟


یک میلیون و 300 هزار نفر از گروه های آسیب پذیر شامل کادر بهداشت و درمان و سالمندان تا پیش از نوروز 1400 در کشور واکسینه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مرحله اول واکسیناسیون کرونا در کشور 21 بهمن 99 با تزریق واکسن به کادر بهداشت و درمان بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها و به وسیله واکسن روسی اسپوتنیک وی آغاز شد.

پس از ارزیابی مطلوب فاز اول، به دستور وزیر بهداشت، فاز دوم واکسیناسیون کادر درمان و مدافعان سلامت، این بار با واکسیناسیون 100 هزار نفر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور 4 اسفند 99 کلید خورد.

بر اساس اولویت های سند ملی واکسیناسیون کووید19، یک میلیون و 300 هزار نفر از گروه های آسیب پذیر شامل کادر بهداشت و درمان و سالمندان تا پیش از نوروز 1400 در کشور واکسینه می شوند.

خبرگزاری میزان با یکی از کادر درمان که در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا، واکسن کرونای اسپوتنیک وی را دریافت کرده است؛ در مورد علائم اش پس از تزریق این واکسن گفت وگو کرد.

سارا صافی در خصوص حال عمومی خود به میزان گفت: در ساعات اولیه بعد از تزریق واکسن با مشکل خاصی رو به رو نبودم و فقط کمی احساس درد در ناحیه ای که واکسن به آنجا تزریق شده داشتم و همچنین سنگینی بسیار خفیفی در دست چپم که واکسن به آن تزریق شده احساس می کردم و تا شب هیچ مشکلی نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از تزریق واکسن روسی کرونا چه علائمی به سراغ شما می آید؟

بعد از تزریق واکسن روسی کرونا چه علائمی به سراغ شما می آید؟