مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:302021-02-27حوادث

احتکار 46 تُن مواد اولیه لاستیک در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 تُن مواد اولیه لاستیک خودرو به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با محتکران اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای احتکاری در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن 46 تُن مواد اولیه خارجی لاستیک خودرو که از مدت ها قبل در انبار مذکور نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال است، گفت: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد، مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و بنابراین جرم احتکار کالا محرز و برابر دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.

سرهنگ هاشمی فر از تشکیل پرونده و معرفی مالک کالاهای احتکاری به مرجع قضایی خبر داد و بیان داشت: برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار 46 تُن مواد اولیه لاستیک در اصفهان

احتکار 46 تُن مواد اولیه لاستیک در اصفهان