مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:302021-02-27فرهنگي

هنرمندان برگزیده دهمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه «صحنه» معرفی شدند


مراسم اختتامیه دهمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه با حضور تعداد محدودی از هنرمندان در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی مراسم اختتامیه دهمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه با حضور تعداد محدودی از هنرمندان در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه هیأت داوران جشنواره متشکل از آقایان حجت الله سبزی، قدرت الله فتحی و حمیدرضا ابراهیمی ضمن ارج نهادن به تلاش یکایک هنرمندان شرکت کننده و سپاس ویژه از برگزار کنندگان، آرای خود را پس از تماشا و ارزیابی 10 اثر نمایشی، اعلام کردند: در بخش موسیقی: با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از گروه موسیقی نمایش های شاه شکار و وقتی کلاغها آواز می خوانند تقدیر به عمل می آورد.

در بخش بازیگری زن: ضمن تقدیر از پرستو رشانی به خاطر بازی در نمایش یک روز مرغی، هنرمندان فاطمه طیبی به خاطر بازی در نمایش زندگی آفلاین، زهرا محمدی به خاطر بازی در نمایش ترامادول و ترنم محمدی به خاطر بازی در نمایش تِیکن به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در بخش بازیگری مرد: ضمن تقدیر از حشمت الله زارعی به پاس سه دهه حضور مستمر و به ویژه اخلاق مدار در عرصه هنرهای نمایشی، محمدجواد شریفی به خاطر بازی در نمایش گرای گم شده، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برگزیده دهمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه «صحنه» معرفی شدند

هنرمندان برگزیده دهمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه «صحنه» معرفی شدند