مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-27سياسي

ایجاد 11000 شغل طی سال جاری در کرمانشاه


به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه یازده هزار شغل در قالب طرح سحاب طی سال جاری در این استان ایجاد شد.

- کرمانشاه- به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه یازده هزار شغل در قالب طرح سحاب طی سال جاری در این استان ایجاد شد.

میثم کلهری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سحاب طی سال جاری در استان کرمانشاه اظهار کرد: این طرح با هدف اشتغالزایی برای مشاغل خرد خانگی در مناطق محروم روستایی و مناطق مرزی در استان کرمانشاه اجرا شد.

وی افزود: هدف اجرای این طرح ایجاد 10 هزار شغل طی سال 99 در استان کرمانشاه بوده که خوشبختانه این عدد هم اکنون به یازده هزار شغل رسیده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه با اشاره به نحوه شناسایی افراد برای بهره مندی از طرح سحاب گفت: کارگروه اشتغال شهرستان ها با در نظر گرفتن چارچوب و آیین نامه طرح سحاب روستاهای هدف را مشخص کرده و تسهیلگران و مجریان این طرح را اعزام می کنند.

وی ادامه داد: تسهیلگران طرح سحاب افراد واجد شرایط در زمینه های کاری مختلف در روستاها همچون پرورش دام، پرورش طیور و آبزیان، خیاطی، پشم ریسی و خدمات فنی و الکترونیکی را شناسایی و جهت بهره مندی از تسهیلات معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 11000 شغل طی سال جاری در کرمانشاه

ایجاد 11000 شغل طی سال جاری در کرمانشاه