مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-27بين الملل

بایدن: در کنار اوکراین مقابل تجاوزات روسیه خواهیم ایستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یورو نیوز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا، در جریان یک سخنرانی به مناسبت هفتمین سالروز درگیری در شبه جزیره کریمه گفت: - رییس جمهور آمریکا گفت کشورش هرگز اقدام روسیه در الحاق بخشی از اوکراین به خاک خود را نخواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یورو نیوز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا، در جریان یک سخنرانی به مناسبت هفتمین سالروز درگیری در شبه جزیره کریمه گفت: ایالات متحده الحاق ادعایی شبه جزیره کریمه به خاک روسیه را به رسمیت نشناخته و هرگز هم به رسمیت نمی شناسد و ما در کنار اوکراین در برابر اقدامات تجاوزکارانه روسیه خواهیم ایستاد.

بایدن گفت: ایالات متحده امروز مانند اوایل این درگیری همچنان در کنار اوکراین و متحدان و شرکای آن ایستاده است.

ما، یک حقیقت ساده را دوباره تأیید می کنیم: کریمه، اوکراین است.

در جریان تحولات سال 2014 و بروز شورش هایی در اوکراین، ارتش روسیه وارد شبه جزیره کریمه شده و پس از آن با برگزاری یک همه پرسی مردم کریمه تمایل خود را برای پیوستن به روسیه اعلام کردند.

بر اساس این گزارش همه پرسی کریمه و سواستوپول پس از بحران کریمه در تاریخ 16 مارس 2014 در مورد وضعیت انتقال کریمه به فدراسیون روسیه یا باقی ماندن در اوکراین بود که توسط مجلس کریمه و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: در کنار اوکراین مقابل تجاوزات روسیه خواهیم ایستاد

بایدن: در کنار اوکراین مقابل تجاوزات روسیه خواهیم ایستاد