مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-27اجتماعي

توزیع اقلام بهداشتی بین دانش آموزان و معلمان در مهمان شهرها


قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل از شروع سه طرح پژوهشی در مرکز اموربین الملل و مدارس خارج از کشور برای آسیب شناسی مسائل و مشکلات دانش آموزان اتباع خبر داد.

- قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل از شروع سه طرح پژوهشی در مرکز اموربین الملل و مدارس خارج از کشور برای آسیب شناسی مسائل و مشکلات دانش آموزان اتباع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل در دیدار با مهدی محمودی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با بیان اینکه مرکز به صورت مستمر در حال شناسایی و پیگیری مسائل و مشکلات دانش آموزان اتباع است افزود: در این زمینه چند مسئله را شناسایی کرده که نیاز است برای حل این مشکلات و مسائل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور همکاری های لازم را با مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور داشته باشد.

مجتبی زینی وند همچنین افزود: یکی از اولویت های این مرکز در خصوص دانش آموزان اتباع پیگیری مسائل مربوط به ایجاد فضاهای آموزشی برای این دانش آموزان است که لازم است اعتبارات لازم با حمایت سازمان های بین المللی برای تکمیل پروژه های ناتمام تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی بین دانش آموزان و معلمان در مهمان شهرها

توزیع اقلام بهداشتی بین دانش آموزان و معلمان در مهمان شهرها