مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-27سياسي

در صحنه کرونا، کادر درمان قهرمانانه ایستاد و دفاع کرد


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اقدامات مجلس هفتم برای تصویب تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت: در این صحنه کرونا کادر درمان قهرمانانه ایستادند و نشان دادند اگر سلامت مردم در خطر باشد، - مثل یک رزمنده می ایستند و دفاع می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شاهین محمدصادقی_رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی، در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س)، گفت: یکی از پدیده های این قرن کرونا است که دیگر یک بیماری نیست.

مقاله ای در این باره توسط فوکویاما نویسنده کتاب پایان تاریخ منتشر شده است که می گوید پس از جنگ جهانی دوم همه کشورها از جنگ آسیب دیدند به جز آمریکا که بعدا به عنوان ابرقدرت خود را به جهان تحمیل کرد.

امروز کرونا نقش جنگ جهانی سوم را ایفا می کند، کشورهایی که درست عمل کنند جایگاه بهتری در جهان خواهند داشت و کشورهایی که درست عمل نکنند تنزل رتبه خواهند داشت .

این نویسنده پیش بینی میکند آمریکا به علت عملکرد نادرست خود با بیماری، افول کند و کشورهای شرقی و چین از خرابه های ناشی از کرونا سر بر خواهند آورد.

در کشور ما هم همین است اگر ما با فکر و فداکاری از سلامت مردم صیانت کنیم هم در چشم مردم ارتقا می یابیم و هم از نظر دنیا پیشرفت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صحنه کرونا، کادر درمان قهرمانانه ایستاد و دفاع کرد

در صحنه کرونا، کادر درمان قهرمانانه ایستاد و دفاع کرد