مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-27سياسي

اطلس مشاغل پساکرونا تدوین می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال تدوین اطلس پساکرونا هستیم تا بتوانیم با استفاده از آن سیاست های درستی را در ایام بعداز این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی جامعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شریعتمداری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارتخانه تعاون به میزبانی اداره کل بهزیستی اظهارکرد: استان گلستان دارای پشتوانه های عظیم و مفاخر بنامی همچون فخرالدین اسعدگرگانی بوده که نشان از قدمت و فرهنگ غنی این استان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این استان رنگین کمان اقوام مختلف و تجلی وحدت در کشور است که جای تقدیر و تشکر از مردم شریف استان را دارد.

شریعتمداری با اشاره به سکونت جمع کثیری از مردم گلستان در روستاها تصریح کرد: روستا یعنی مرکز توسعه و ایجاد اقتصاد پایدار کشور که این استان در این امر نمره درخشانی دارد.

وی در خصوص طرح های کارآفرینی در گلستان اظهار کرد: با استقرار نماینده ویژه این وزارتخانه در گلستان مسئولیت پیگیری و به ثمر رساندن آنها برعهده وی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ایجاد اشتغال بدون داشتن مهارت، ناکارآمد است و اشتغال زایی دستوری ایجاد نمی شود.

شریعتمداری با اشاره به افزایش مشکلات مردم در ایام کرونا گفت: درحال تدوین اطلس پساکرونا هستیم تا بتوانیم با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس مشاغل پساکرونا تدوین می شود

اطلس مشاغل پساکرونا تدوین می شود