مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-27اقتصادي

خیرین کردستانی امسال بیش از 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند


معاون امور مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان از اعطای 4 میلیارد و 124 میلیون تومان صدقه به همت خیرین استان کردستان طی امسال خبر داد.

- هیوا رحیمی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و جذب مشارکت های مردمی با هدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای اقشار ضعیف جامعه یکی از برنامه های این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های کمک به نیازمندان صدقات است که از طریق صندوق صدقات و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان انجام می شود، افزود: در این راستا مردم استان کردستان از ابتدای امسال چهار میلیارد و 124 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

معاون امور مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: از این میزان صدقات 420 میلیون تومان به صورت الکترونیکی و 20 میلیون تومان نیز از طریق سامانه پیامکی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صدقات مردم استان در پنج سرفصل سلامت، فرهنگی، مسکن، تعامل با خیریه ها، کاریابی و اشتغال برای مددجویان امداد هزینه می شود، افزود: از این میزان صدقه یک میلیارد و 84 میلیون تومان در بخش حمایتی، دو میلیارد و 520 میلیون تومان در بخش خرید و ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان، 400 میلیون تومان در بخش فرهنگی، 80 میلیون تومان برای کاریابی و اشتغال مددجویان از طریق تعامل صاحبان مشاغل، 40 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین کردستانی امسال بیش از 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

خیرین کردستانی امسال بیش از 4 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند