مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-27اقتصادي

800 بسته معیشتی بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد


از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 800 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال با همکاری داوطلبان خانه های هلال شهرستان زیرکوه بین نیازمندان توزیع شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جمعیت هلال احمر زیرکوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 800 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال با همکاری داوطلبان خانه های هلال شهرستان زیرکوه بین نیازمندان توزیع شده است.

محمدعلی عابدینی در گفت وگو با ایسنا از پایان بسته بندی و توزیع سبدهای غذایی در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) توسط داوطلبان خانه هلال شهر زهان، اظهار کرد: در سومین مرحله از طرح توزیع بسته های غذایی با عنوان کمک مومنانه برای نیازمندان و متاثرین از خشکسالی و بیماری کرونا، 600 بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر زیرکوه یادآور شد: شهرستان زیرکوه به واسطه چند سال خشکسالی، روستاهای محروم و مرزی زیادی را در خود جای داده توجه به آن ها نقش بسزایی در توسعه امنیت مرزها دارد.

عابدینی با بیان اینکه ارائه خدماتی در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مردمان این دیار روحیه امید را تزریق کرده که این امر ضریب ماندگاری را بالا می برد، یادآور شد: ارائه این خدمات باعث ایجاد روحیه ایثار و خودباوری در بین نیروهای هلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 بسته معیشتی بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد

800 بسته معیشتی بین نیازمندان زیرکوه توزیع شد