مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-27سياسي

نشست مشترک دادستان و قضات دادسرای تهران و مدیران سازمان بازرسی


قطعاً در صف اول مبارزه با فساد، دادستانی ها به ویژه داستانی تهران قرار دارند و بار بیشتر مبارزه با فساد و دانه درشت ها بر عهده دادستانی تهران است.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قطعاً در صف اول مبارزه با فساد، دادستانی ها به ویژه داستانی تهران قرار دارند و بار بیشتر مبارزه با فساد و دانه درشت ها بر عهده دادستانی تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص سامانه تجارت تأکید کردند که به صورت جدی پیگیری شود.

یا درباره طرح جامع مالیاتی که کوتاهی هایی شده است و اگر نظارت الکترونیکی زودتر فراهم می شد جلوی بسیاری از فرارهای مالیاتی و فسادهایی که وجود دارد گرفته می شد.

وی بابیان اینکه باید سراغ موضوعات اساسی که ریشه های مفاسد هستند رفته و با برخورد قاطع، به موقع، صریح و لازم این ریشه ها را قطع کنیم تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی ها به ویژه دادستانی تهران وجوه مشترکی از نظر وظایف دارند که یکی از آن ها پیگیری حقوق عامه است.

همچنین بر اساس سند تحول قضایی یکی از مأموریت های سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور و به تبع آن دادستانی ها، احیای حقوق عامه است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور که در جمع دادستان، معاونین و قضات دادسرای تهران سخن می گفت، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف مشترک سازمان بازرسی و دادستانی ها رسیدگی به ترک وظایف است که بخش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک دادستان و قضات دادسرای تهران و مدیران سازمان بازرسی

نشست مشترک دادستان و قضات دادسرای تهران و مدیران سازمان بازرسی