مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-27اقتصادي

همه راه هایی که به آزادراه غدیر منتهی می شود+ نقشه


آزادراه 158 کیلومتری کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، محوری که گره بزرگ ترافیکی تهران و البرز را دور می زند و مردم در چهار ایستگاه عوارضی برای هر دستگاه خودرو سواری باید مجموعا 25 هزار تومان پرداخت کنند که البته با دستور اخیر رییس جمهور مشمول 25 درصد تخفیف برای سه ماه شده است.

- آزادراه 158 کیلومتری کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، محوری که گره بزرگ ترافیکی تهران و البرز را دور می زند و مردم در چهار ایستگاه عوارضی برای هر دستگاه خودرو سواری باید مجموعا 25 هزار تومان پرداخت کنند که البته با دستور اخیر رییس جمهور مشمول 25 درصد تخفیف برای سه ماه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادراه کنار گذر جنوبی تهران (غدیر) روز گذشته با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و می تواند طول سفر را برای وسایل نقلیه سبک تا 90 دقیقه و برای وسایل نقلیه سنگین تا 120 دقیقه کاهش دهد و یکی از ایمن ترین آزادراه های کشور از نظر اصول جدید ساخت و مهندسی به شمار می رود.

همیشه یکی از بزرگترین مشکلات استان های قزوین، البرز و تهران ترافیک سنگینی است که در میان دیر محورهای مواصلاتی در اغلب اوقات رکوردار است و مردم روزانه ساعات بسیاری را برای سفرهای بین شهری و بین استانی خود را در این گره ترافیکی بزرگ تلف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه هایی که به آزادراه غدیر منتهی می شود+ نقشه

همه راه هایی که به آزادراه غدیر منتهی می شود+ نقشه