مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 23:102021-02-26سياسي

دفاع از حریم ولایت رسالت ویژه زینب کبری (س) بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه جمعه در ویژه برنامه شب رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، در رواق امام خمینی (ره)، - استاد حوزه و دانشگاه گفت: رسالت ویژه حضرت زینب کبری(س) دفاع از حریم ولایت و امامت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه جمعه در ویژه برنامه شب رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، در رواق امام خمینی (ره)، حرم مطهر رضوی اظهار کرد: وقتی خبر جسارت و دست اندازی دشمن به حریم پاک این بانوی بزرگوار منتشر شد، مسلمانان از اقصی نقاط جهان با ملیت ها و زبان های مختلف وارد صحنه شدند و با تمام قدرت از این حریم پاک و مقدس دفاع کردند.

وی تصریح کرد: کسانی که برای دفاع از حریم پاک حضرت زینب (س)، وارد صحنه شدند هم زبان نبودند ولی در سنگری واحد و با دل هایی سرشار از عشق به اهل بیت (ع)، به مبارزه با دشمن پرداختند و دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: عشق به حضرت زینب (س)، ارتشی بزرگ در منطقه شکل داد که ارتشیان آن از اقصی نقاط دنیا بودند و با این عشق و اتحادی که داشتند توانستند حماسه ای بزرگ در تاریخ قرن رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حریم ولایت رسالت ویژه زینب کبری (س) بود

دفاع از حریم ولایت رسالت ویژه زینب کبری (س) بود