مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 21:302021-02-26ورزشي

عیسی آل کثیر: منتظر خبر های خوش باشید/ یک دنیا انگیزه دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا در تیم سرخپوش در حد یک ستاره ظاهر شد بعد از محرومیت نتوانست باز هم به درخشش خودش در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد، - مهاجم پرسپولس گفت: پرسپولیس واقعاً تیم کهکشانی فوتبال ایران است و این لقب برازنده تیم ما است، تیمی که بهترین کادر فنی و بازیکنان را در اختیار دارد و هواداران میلیونی دارد که مانند کوه پشت تیم شان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا در تیم سرخپوش در حد یک ستاره ظاهر شد بعد از محرومیت نتوانست باز هم به درخشش خودش در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد، بازیکنی که سرمربی تیم روی او و توانایی هایش حساب خاصی باز کرده بود.

در چند روز اخیر شنیده شد که AFC قرار است در رابطه با عیسی آل کثیر و وضعیت این بازیکن جلسه ای برگزار کند، جلسه ای که شاید متعاقب درخواست پرسپولیس برای لغو محرومیت مهاجم پرسپولیس از حضور در تمرین و بازی برای بازگشت عیسی برگزار شود.

درخصوص نتایج تیمت و قهرمانی نیم فصل پرسپولیس چه نظری داری؟ پرسپولیس واقعاً تیم کهکشانی فوتبال ایران است و این لقب برازنده تیم ما است، تیمی که بهترین کادر فنی و بازیکنان را در اختیار دارد و هواداران میلیونی دارد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی آل کثیر: منتظر خبر های خوش باشید/ یک دنیا انگیزه دارم

عیسی آل کثیر: منتظر خبر های خوش باشید/ یک دنیا انگیزه دارم