مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-26سياسي

بهره برداری از پروژه بهشت آباد مشکل امنیتی دارد/ افزایش نقدینگی صنایع اصفهان


بهره برداری از پروژه بهشت آباد نیازمند همدلی مسئولان سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان است چرا که این پروژه مسئله امنیتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود واعظی شامگاه جمعه در آخرین برنامه از سفر دو روزه اش به استان اصفهان و با حضور در شورای اداری این استان که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد ضمن قدردانی از مسئولان استان اصفهان به دلیل رسیدگی به چالش های استان و همدلی موجود در این استان اظهار داشت: در سفر دو روزه با بخش های مختلف دیدار داشته و مشکلات این استان را به صورت دسته بندی شده بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی فعال در استان اصفهان بیانگر پویایی موجود در این استان است، تصریح کرد: در بین این پروژه ها پروژه سالن اجلاس بین المللی بود که پروژه ای ملی است و امیدواریم در بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

مردم تحمل کنند واکسن کرونای داخلی تولید می شود رییس دفتر رییس جمهور ضمن ابراز امیدواری در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور ابراز داشت: مردم همکاری و تحمل داشته باشند طی چند ماه آینده به این فناوری دست خواهیم یافت و به میزان انبوه از این واکسن در کشور تولید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه بهشت آباد مشکل امنیتی دارد/ افزایش نقدینگی صنایع اصفهان

بهره برداری از پروژه بهشت آباد مشکل امنیتی دارد/ افزایش نقدینگی صنایع اصفهان