مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-26حوادث

یک کشته و سه مصدوم در ریزش آوار پاکدشت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که عوامل جمعیت هلال احمر در حادثه ریزش دو ساختمان در پاکدشت حضور داشتند، گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

- شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران، دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: ظهر امروز پس از اعلام ریزش دو ساختمان مسکونی در پاکدشت که به علت انفجار گاز، فرو ریخته و آوار ایجاد کرده بود، بلافاصله دو تیم امداد و نجات جستجوی شهری آوار برداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه و تحقیقات نخست، احتمال مفقودی 8 نفر از هموطنان به تیم های امدادی اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که دو تیم سگ های زنده یاب آنسَت از هلال احمر شهرستان پیشوا به محل حادثه اعزام شده اند، ابراز کرد: عملیات نجات با همکاری دیگر عوامل مدیریت بحران شهرستان پاکدشت آغاز و در همان لحظات اولیه 4 نفر از زیر آوارها خارج شدند که مشکل خاصی نداشتند.

فتحی اضافه کرد: عملیات جست وجو و نجات در آوار ادامه پیدا کرد تا به دیگر مصدومان احتمالی امداد رسانی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از جستجو یک آقای حدوداً 40 ساله از زیر آوار خارج و پس از اقدام های لازم جهت درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و سه مصدوم در ریزش آوار پاکدشت

یک کشته و سه مصدوم در ریزش آوار پاکدشت