مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-26سياسي

سند توسعه شهرستان ها محور برنامه ریزی ها در اردبیل قرار گیرد


سند توسعه شهرستان ها باید محور برنامه ریزی ها و حرکت روبه جلو در استان اردبیل قرار گیرد.

- نیر- امام جمعه شهرستان نیر گفت: سند توسعه شهرستان ها باید محور برنامه ریزی ها و حرکت روبه جلو در استان اردبیل قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نعمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نیر یکی از صفات اهل تقوا را حق گرایی عنوان کرد و گفت: ملاک در عمل، حق است نه شخص، گروه و جناح و اگر در هر جامعه ای منافع گروه و یا شخص ملاک قرار گیرد، فساد در آن جامعه نفوذ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه منافع شخصی باعث تحریف شده و تبعیض اتفاق می افتد و این امر منفعت شخصی و وابستگی به وجود می آورد افزود: مسئولان ما نباید اسیر این تفکرات شوند چراکه منفعت شخصی و یا حزبی باعث می شود حق خداوند متعال، نادیده گرفته شود که این خود منجر به نادیده گرفته شدن حق اسلام شده و در جامعه چند دستگی ایجاد می شود.

وحدت مسئولین دشمن را مأیوس می کند امام جمعه شهرستان نیر به توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: از چند دستگی و کارهای جناحی و گروهی بپرهیزید.

حجت الاسلام نعمتی به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری نیز اشاره کرد و افزود: توصیه اسلام به جامعه مسلمانان، خدمت به خلق خدا است و همه باید تلاش کنند و برای کسب رضای الهی به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه شهرستان ها محور برنامه ریزی ها در اردبیل قرار گیرد

سند توسعه شهرستان ها محور برنامه ریزی ها در اردبیل قرار گیرد